1. პროექტის სახელი: გადაშენების ზღვარზე მყოფი ცხოველები
2.პროექტის მოკლე აღწერა 1–2 წინადადებით: მოსწავლეები მოიძიებენ, იკვლევენ და ინფორმაციას იშვიათი ცხოველების შესახებ.
მოსწავლეებს შეუძლიათ შექმნან სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოება: პლაკატები, დახატონ ნახატები, ან შექმნან სასკოლო გაზეთები.
მოსწავლეები ქმნიან ბლოგებს და ცვლიან მათ მიერ მოპოვებულ ინფორმაციას ცხოველების შესახებ. აქვეყნებენ მათ მიერ მოპოვებულ სურსთებს საიტზე, საძიებო სიტყვით endangered species-project
3. პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ, იკვლევენ და ინფორმაციას იშვიათი ცხოველების შესახებ. ისინი უცვლიან ინფორმაციას ერთმანეთს, ითვისებენ მასალას ცხოველების შესახებ, ეცნობიან ქვეყნებს სადაც ცხოვრობენ ისინი, მათი განადგურების გამომწვევ მიზეზებს, გარემოს და ა.შ.
სვამენ კითხვებს:
რომელ ქვეყანაში არის გავრცელებული ესა თუ ის ცხოველი ?
რომელი ჯიშებია სფრთხის ქვეშ?
რამ გამოიწვია მათი გადაშენება?
შეტანილია თუ არა წითელ წიგნში?
მიმართავენ რაიმე ღონისძიებას მათი დაცვისათვის?
რითი შეიძლება დავეხმაროთ ბუნების დაცვის ორგანიზაციას?
ამ ცხოველებიდან რომელია გავრცელებული ჩვენს ქვეყანაში და სად?
ბავშვები ეცნობიან ბმულებს, საიტებს უცვლიან ერთმანეთს ინფორმაციას. და ამ ინფორმაციის შესწავლის დროს შეხება აქვთ გეოგრაფიასთან, ბიოლოგიასთან,ინგლისურთან(ინტერნეტში მოძიებული ინორმაციის გამო) და ა. შ.
4. მონაწილეთა ასაკი: რეკომენდირებულია 8–13 წწ.
5. ვადების ხანგრძლივობა: 1–დან 2–მდე
6. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები ინგლისურ ენაზე გაეცნობიან ცხოველებს, გარემოს სადაც ისინი ცხოვრობენ, მათი გადაშენების მიზეზებს და ა. შ.
7. საგნებთანლ / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეებს ამ ინფორმაციის შესწავლის დროს შეხება აქვთ გეოგრაფიასთან, ბიოლოგიასთან,ინგლისურთან(ინტერნეტში მოძიებული ინორმაციის გამო) და ა. შ.
8. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ნატალია ქუთათელაძე
9.ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: natokutateladze@mail.ru
10.პროექტის ვებ- გვერდი/ბლოგი: kutateladzenat.blogspot.com
.jpg)
2.პროექტის მოკლე აღწერა 1–2 წინადადებით: მოსწავლეები მოიძიებენ, იკვლევენ და ინფორმაციას იშვიათი ცხოველების შესახებ.
მოსწავლეებს შეუძლიათ შექმნან სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოება: პლაკატები, დახატონ ნახატები, ან შექმნან სასკოლო გაზეთები.
მოსწავლეები ქმნიან ბლოგებს და ცვლიან მათ მიერ მოპოვებულ ინფორმაციას ცხოველების შესახებ. აქვეყნებენ მათ მიერ მოპოვებულ სურსთებს საიტზე, საძიებო სიტყვით endangered species-project
3. პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ, იკვლევენ და ინფორმაციას იშვიათი ცხოველების შესახებ. ისინი უცვლიან ინფორმაციას ერთმანეთს, ითვისებენ მასალას ცხოველების შესახებ, ეცნობიან ქვეყნებს სადაც ცხოვრობენ ისინი, მათი განადგურების გამომწვევ მიზეზებს, გარემოს და ა.შ.
სვამენ კითხვებს:
რომელ ქვეყანაში არის გავრცელებული ესა თუ ის ცხოველი ?
რომელი ჯიშებია სფრთხის ქვეშ?
რამ გამოიწვია მათი გადაშენება?
შეტანილია თუ არა წითელ წიგნში?
მიმართავენ რაიმე ღონისძიებას მათი დაცვისათვის?
რითი შეიძლება დავეხმაროთ ბუნების დაცვის ორგანიზაციას?
ამ ცხოველებიდან რომელია გავრცელებული ჩვენს ქვეყანაში და სად?
ბავშვები ეცნობიან ბმულებს, საიტებს უცვლიან ერთმანეთს ინფორმაციას. და ამ ინფორმაციის შესწავლის დროს შეხება აქვთ გეოგრაფიასთან, ბიოლოგიასთან,ინგლისურთან(ინტერნეტში მოძიებული ინორმაციის გამო) და ა. შ.
4. მონაწილეთა ასაკი: რეკომენდირებულია 8–13 წწ.
5. ვადების ხანგრძლივობა: 1–დან 2–მდე
7. საგნებთანლ / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეებს ამ ინფორმაციის შესწავლის დროს შეხება აქვთ გეოგრაფიასთან, ბიოლოგიასთან,ინგლისურთან(ინტერნეტში მოძიებული ინორმაციის გამო) და ა. შ.
8. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ნატალია ქუთათელაძე
9.ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: natokutateladze@mail.ru
10.პროექტის ვებ- გვერდი/ბლოგი: kutateladzenat.blogspot.com
.jpg)
No comments:
Post a Comment